DROMEN, DURVEN, DOEN, DELEN

Samen doen

Ook kunnen we vanuit school een beroep doen op het Samen – Doen – Team. Aan onze school zijn Marian Ruhe (maatschappelijk werk), Joke Muis en Yvonne Lepelaars (schoolverpleegkundigen) verbonden. Als er aanleiding voor is, kunnen we in samenspraak met ouders een ondersteuningsteam-bijeenkomst beleggen met (één van) deze mensen, of misschien nog met andere ‘deskundigen’ erbij. Zo realiseren we één zorglijn voor thuis en op school voor de kinderen die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Samen – Doen is een samenwerking van verschillende organisaties in de gemeente Hardenberg. Een overzicht van de inloopspreekuren staan op de site van Samen – Doen. Voor vragen of hulp kunt u ook direct contact opnemen met medewerkers van de Samen – Doen – Teams.

Daarnaast vindt eens in de paar weken een inloopspreekuur plaats. Marian is dan aanwezig om allerlei uiteenlopende opvoedvragen die u kunt hebben te beantwoorden. Maak hier gerust gebruik van. Marian is aanwezig op donderdagochtend van 09.00u tot 10.00u, zodat u langs kunt komen, mocht hier behoefte aan zijn. Ze zit dan in de teamkamer van de MarsWeijde.

De data voor de rest van het schooljaar zijn:

• 01 oktober
  • 22 oktober